نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از نقل و انتقالات چه خبر ؟

از نقل و انتقالات چه خبر ؟

هفته های زیادی تا پایان رقابت های اروپایی باقی نمانده و هواداران این باشگاه ها در انتظار آغاز فصل نقل و انتقالات و هیجان این بازار هستند. در ادامه آخرین اخبار را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

البرتو چری ستاره ی 19 ساله ی باشگاه یوونتوس که به صورت قرضی در تیم کالیاری بازی می کند در مورد آخرین وضعیت خود گفت:

 

در حال حاضر من به تمام شدن فصل فکر می کنم و نمی توانم در مورد آینده نظری بدهم. گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و تیم بعدی من انتخاب خواهد شد.

 

به نظر می رسد سران تیم یوونتوس باید منتظر جداشدن کوادرادو ستاره ی کلمبیایی تیم خود باشند و شواهد به گونه ای است که کونته در نظر دارد او را به تیم چلسی باز گرداند و خبری از تمدید قرارداد قرضی یا فروش کامل این بازیکن نمی باشد. در همین رابطه یکی از رسانه های انگلیسی نوشت:

 

بعید است کوادرادو در ایتالیا ماندنی شود. به نظر می رسد که مقصد بعدی وی انگلیس یا اسپانیا خواهد بود. تیم هایی از اسپانیا با رقم هایی قابل توجه برای خرید وی وارد مذاکره شده اند.

 

آرسنال انگلیس به صورت رسمی خواهان خرید الوارو موراتا ستاره اسپانیایی باشگاه یوونتوس شد و پیشنهاد خود را تقدیم سران رئال کرد. گفتنی است، یووه در تلاش است تا این بازیکن را به صورت کامل از رئالی ها خریداری کند.

 

مطبوعات ایتالیایی از نزدیک بودن مارتین کاسرس بازیکن اروگوئه ای باشگاه یوونتوس به تیم ناپولی خبر دادند.

 

لمینا بازیکن خوش تکنیک تیم یوونتوس در رابطه با وضعیت فصل بعد خود گفت:

 

از من چیزی در این رابطه نپرسید. سران دو باشگاه به زودی سرنوشت من را مشخص خواهند کرد. من از حضور در تیم یوونتوس بسیار خوشحالم.

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس ایتالیا هر گونه علاقه مندی این باشگاه این نانی بازیکن پرتغالی را بی اساس خواندند.

 

سران باشگاه یوونتوس در اندیشه ی خرید 10 بازیکن زیر 19 سال هستند تا این بازیکنان در آینده به عنوان ستاره در تیم تورینی مشغول به فعالیت شوند. استعدادیاب های تیم یوونتوس تا امروز از 40 کاندید برای پیوستن به یووه خبر داده اند که در نهایت 10 نفر از آنها برگزیده خواهند شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: